2014-09-26

Ти си ми...




Ти си ми кога ти студи и ќе стапнеш на ладна плочка...

Два у кец си ми...

Ти си ми 300 за шипка, 55 за родео, 5 за ризла и 40 денара сончоглед,

Ти си ми Аеродром,

Ти си ми пичкин дим, ролетна заборавена у лето, кога те буди прво сонце!

Киднат аутобус пред нос, мамата у пичка!

Ти си ми каснење на извештај, грешка у пресметка со точен резултат.

Едно од оние талкања дома кога шуткаш камче.

Моторно кочење и мала гас, точно колку да не угаснам!

Ти си ми коа ти касни дилерот за Нова Година, кога фалшира пејачка у кафана и ја плескаш по цицки, ти си ми зајдисонце на плажа, целиот хоризонт и по некоја свеќа...

Ти си ми кога сум пун со шлајм пизда ти матерна!

Ти си ми најлесно промашен пенал, чисто за да изгубам.

Ти си ми исток и запад, шлаканица и по некоја Везилка,

Јебеш коа ти е роденден скроз си Февруар, а јас глупо куче!

Фамилијарен ручек си ми...




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...