2012-07-09

Интервју со режисерот на Редак





Се надевам дека веќе го изгледавте Редак , ако не тогаш клик и веднаш на гледање!

Мене ми направи многу ќеф од повеќе аспекти и да не гњавам сега многу, го замолив режисерот за едно кратко интервју. После 150.000 години конечно ми одговори :)


Ја: Си играл ли игрици у суштина? Флипери, пин бал, столно фудбалче? Ти текнува ли на Вангел?
-          Па ја искрено мислам дека целото детство ми помина на флипери. А Вангел не можам да го заборавам. Тој е права аеродромска урбана легенда.

Ја: Камера или прича?
-          И камера и прича J

Ја: Си влегол ли во соба и да заборавиш зашто си влегол?
-          Цело време ми се случува тоа.

Ја: Кој ти предаваше ОТП у 7-мо?
-          Борче луди J

Ја: Шо би го прашал Ед Вуд?
-          Зашто бе брат?

Ја: Шо имаше у торбата шо ја носеше Вилијам Волас на Палп Фикшн?
-          Прљавиот веш на Марселас J

Ја:Зашо бе неаме трилер ниеден македонски?
-          Зошто сме црепови J

Ја:Кај го чува Хајландер мачот?
-          Под пазуви J

Ја:Што е за тебе Аеродром? Со оглед на тоа што таму го помина детството?
-          Во времето кога јас живеев таму беше лудница. Секој би посакал да има такво детство. Дефинитивно најдобрата населба.

Ја: Имаш ли блог, сајт?
-          Немам ни блог ни сајт (моментално го правам сајтот). Имам само facebook страна.
Кај може да видиме твои ствари?






No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...