2014-10-17

Моите 5+1 омилени TED видеа




Ме фати неспремен од работа без целосен пристап на интернет куче едно @zuberot со предизвикот.

Но, јас не би бил јас ако не се извадам од секоја ситуација нели :)

Особено горд дека после два организирани настани ќе може да си изберам 5 видеа од „нашите“ говорници и супер што ме потсети да го направам ова.  Значи одиме со ред (то ест без ред бројките се рандом, колку да избројам):

5. “Од подрумите на Шутка до освојување на светот” – Шутка Рома Рап 

4. „Луѓето како процесори“- Игор Трајковски

3. “Остварете го својот сон” – Никола Узуновски

2. Endorse Walter, Небојша Илијевски

1. “Мрзливи во преводот: од јазикот кон светогледот и назад” – Илина Јакимовска



Што се однесува до ТЕД говори топ три ќе издвојам:

1. Дејвид Брн

2. За како се креира движење

3. Овој мал цуфтар баш ме подзамисли за животот и моите ставови и топло го препорачувам!


И да...

Ај да праиме пак TEDxSkopje пак што???






No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...