2011-08-28

Nađena pa izgubljena…


Posljednja doza nikotina pred san…

Nekoliko stihova Prevera za dobre sne…

Odvajanje od misli o tebi..

Jedna suza prouzrokovana dimom…

Zamišljeni pogled u daljinu..

Zvijezde na nebu…

Izgubljeno-nađeno…upaljač za nikotin..

I jedna ljubav za tebe…

Ali… nađena pa izgubljena…

U brodolomu svih iskrica koje su parale nebo…

Fluida nema noćas u mojim venama kao izgovora…

Nema ničega osim tebe u mome krvotoku…

Ploviš kroz oluje i dolaziš

U otrcani organ ljubavi

Da mi podariš nemir…

Da mi razbiješ ono što sa Preverom pripremih…

I tako, gledam kroz prozor

A ispred mene zvjezdokaz

Jedne ljubavi koja bi, a ne postojaše…

Tijelo napaćeno od nesna

Nesnosno traži nit u tvome oku

Koja će da me uspava

Kao povrijeđenu pticu na tvome dlanu…

Nema nikotina, ptica, zvjezdica, niti tebe ima…

Samo krhotine ljubavi što ne bi, a postojaše na tren-dva…

Samo ja… sam plovim sa mislima težim od olova..

I tonem kao sidro u morskom bezdanu…

Okružen sobom i tvojim dahom

Koji još osjećam na svome licu…


Чисто ради Превер, чисто ја украдов...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...