Пред да почнам да ги разгледувам заклучоците до кои дошле екипата на “New Moment” во својата презентација, според анкетата која ја спровеле ми „забодеа“ очи, не неколку, туку сите работи, во врска со целиот проект.
istrazuvanjezainternettrgovija-prezentacija-100421094915-phpapp01 Прво и најлошо, мене би ми било срам со вакви ексел 2007 „пити“ (пола од нив не се ни распознаваат по боите) пред колегите да излезам, а камоли да свикам презентација и да ви кажувам заклучоци, а камоли да сум „реномирана“ маркетинг агенција...
Второ, јас гарантирам денес да земам телефон ќе се јавам сам на 500 души (во Скопје, не знам зашто баш само Скопје и како тоа е одраз на сликата во Македонија или пак каква релевантност имаат 300 души од Скопје) и ќе напраам поубави „пити“, иако сум дунстер за дизајн.
Па Леко ќе собере бе повеќе луѓе на пикникот на вода...
Трето сакам минимализам, ама не и минимум што може да се направи од презентација.
Што е работата ова со 13 – 14 слајд.
И логичкиот нареден слајд.
И сега да видам дали разбрав:
57% веќе купиле од интернет, ама 31% веќе купуваат од интернет. Мхм... ок РАЗБРАНО...
Стварно не разбирам на кое ниво ги работиме работите овде во Македонија, пардон Скопје...
Анкетата и заклучоците се со релевантност нула, реализација минус десет, изглед минус бесконечност. Па нека сурфнат бе TED нешто, нешто нешто, било што. Еј кога ќе ми текне дека сакав да излезам од работа за да одам на презентацијата...
Зашто критикувам? Уверен сум дека ќе направам порепрезентативна анкета, со поубав изглед и каде каде подобра реализација, па и презентација. САМ.
Кој се клади???
да сибеш ми го зема зборот! Не само подобра туку и порелевантна и поверосодтојна. Овие резултати немет врска шо викет Леко! :)
ReplyDeleteЈа ќе ти поможам за да стигне до појќе љуѓе!
А овие папциве шо праеле, то е се за пари и нарачано и немет врска ...
Со Леко и тоа преку ВИП ќе го праиме :))))
ReplyDeleteАко судиме според изгеледов на твојов блог и автоматското аудио кое се пушта.... верувам дека навистина подбра визуелна презентација ќе направиш...
ReplyDeleteПа добро, прашањето е дали би се одлучиле за интернет купување? 31% велат дека веќе купувале, а останатите поставуваат услови ... Тоа значи дека кај оние 57% од претходниот слајд веќе се исполнети условите кои си ги поставиле.
ReplyDeleteПостов врска нема, мрчаторски без основа. Ова е едниствено истражување за е-трговија на кое сум налетал до сега, а 330 испитаници се доволен примерок за Скопје. За Македонија е нешто над 1000.
Коментарите за дизајнот држат вода, но ваљда целта е да се прикажат резултатите, а не уметност да се промовира.
Значи многу едноставно јас се кладам САМ дека ќе соберам поголем примерок и порепрезентативен. Целокупниот проект ќе се направи на многу поинтересен начин иако не се бавам со маркетинг. Доста им прогледувавме низ прсти особено на маркетинг агенциите за нивната неинвентивност и непрофесионализам. Нема веќе АПП - Ако Проџе Проџе
ReplyDeleteЦелосно го подржувам постот! Набрзинка направена нарачана анкета, т.е. платена:))) Резултати конфузни: скопјаните (не македонците, пошто само скопјани се анкетирани) не сакаат да купуваат храна и пијалоци преку интернет, а трет најомилен, или втор ако не им го важиме pazar3, им е doma.com.mk:)
ReplyDeleteНаправија галама за да кажат дека скопјаните сакаат да купуваат преку интернет, ама им е страв! Толку од позитивната вест за развој на интернет трговијата во Македонија!
Така е млад господине, она моето постирано на ф.б. профилот "Значи...." беше токму во таа насока, нерепрезентативност, без никаквов издржан заклучок, а за дизајнот и не е толку драматично но преку другите работи не може да се помине, но мора на господата да им одадеме барем МНОГУ МАЛА почит за времето и храброста да го направат истражувањето затоа што ние СЕКОГАШ НЕМАМЕ ВРЕМЕ! (ова повеке се однесува на мене лично)
ReplyDeleteЈас би им дал поголема почит со оглед на фактот што ова е прв обид на ваков начин да се промовира интернет трговијата. Во време кога сите се плашат, очигледно имале храброст да испитаат 330 (очигледно внимавале и на примерокот.
ReplyDeleteДизајнот во оваа комуникација не ми е важен, бидејќи резултатите се јасно презентирани, а има повеќе заклучоци од оној дека сакаат да купуваат, а се плашат.
Резултатите се хаотични и конфузни! Како да му се оддаде почит некому за фушерајски направена работа?! А, дали баш сите се плашат е знак прашање-онлајн продавници во македонија постојат од декември 2008 година-нека се советуваат со нив како им оди, а не да прават платен пр:))
ReplyDeleteZad dobar konj prasina se kreva. A site zlobnici, mrchatori i Joomladzii(wannabe Amazoni) mozat samo da im pluknat pod prozor.
ReplyDeleteИ едно прашање еве до сите:
ReplyDeleteОд кога pazar3 е интернет продавница???
Некој гадно им ги утнал дефинициите на дечкиве у презентациите, јас ќе ви кажам.
Леле бе не ми е јасно како може во толку малку слајдови со малку содржина толку глупости да се напраат?
Hm... citav malku kako objavile tradicionalnite mediumi i gledam deka rezultatite se iskomentirani od profesionalci koi znacat nesto vo e-biznis i internet voopsto.
ReplyDeleteI mi lici deka sosema relevantni temi se otvoreni za diskusija:
- interes postoi
- ne se sigurni za bezbednosta
- sakaat privacy policy
- sakaat izbor
http://www.utrinski.com.mk/default.asp?ItemID=CBC42473BB25EA4BB5F4C0917742FBF7
Treba da poddrzime vakvi inicijativi.
Eh bre mrcatori... nekoj konecno resi da ja otvori temava na siroko, gi izedovte ...
ReplyDeleteTreba da se poddrzat vakvi inicijativi, zosto temite koi se otvoreni se poveke od relevantni.
Дечки дај бе на се заебааме... Њу Момент ја отвориле дискусијава??? Па од кај сте бе вие, да не спиете последни 10 години??? Или па не сте од СКОПЈЕ???
ReplyDeleteпа видиш да су сви анонимуси од Скопје бре будало низаједна :)))))
ReplyDeleteПрво и основно за да се мрчи/фали текстот и сите коментари треба да се подпише некој генијалец, Goxo баш така.
ReplyDeleteCopy/Paste од Утрински:
"Истражувањето на агенцијата „Њу момент“ е спроведено на примерок од 330 испитаници, кои редовно користат Интернет на територијата на Скопје."
Што е релевантно од овде??? 330 "напредни корисници" што дремат на FB, kadevecer.com.mk и остали глупости???
Факт: Ако има повеќе од 5000 корисници на Интернет во Македонија што го користат освен за забава, јас идам да вртам кебапчиња во Фонтана моментално!!!
Од Анонимус:
„Јас би им дал поголема почит со оглед на фактот што ова е прв обид на ваков начин да се промовира интернет трговијата. Во време кога сите се плашат, очигледно имале храброст да испитаат 330 (очигледно внимавале и на примерокот.“
До кога не е проблем што сме светлосни години назад?!?!?! До кога ќе се понашаме ко да сме од Зимбаве??? И што има да се плашиш да правиш истражување за нешто? Бараш лек за AIDS па проблем е дека ќе го разочараш светот???
Анкетата е лудило, дизајнот комплетно ја рефлектира ...
Него батали тоа, дај малку фокус на wandering arround :D
Ајде бе ќе биде подобро ... Yeah right!
Прво и основно за да се мрчи/фали текстот и сите коментари треба да се подпише некој генијалец, Goxo баш така.
ReplyDeleteCopy/Paste од Утрински:
"Истражувањето на агенцијата „Њу момент“ е спроведено на примерок од 330 испитаници, кои редовно користат Интернет на територијата на Скопје."
Што е релевантно од овде??? 330 "напредни корисници" што дремат на FB, kadevecer.com.mk и остали глупости???
Факт: Ако има повеќе од 5000 корисници на Интернет во Македонија што го користат освен за забава, јас идам да вртам кебапчиња во Фонтана моментално!!!
Од Анонимус:
„Јас би им дал поголема почит со оглед на фактот што ова е прв обид на ваков начин да се промовира интернет трговијата. Во време кога сите се плашат, очигледно имале храброст да испитаат 330 (очигледно внимавале и на примерокот.“
До кога не е проблем што сме светлосни години назад?!?!?! До кога ќе се понашаме ко да сме од Зимбаве??? И што има да се плашиш да правиш истражување за нешто? Бараш лек за AIDS па проблем е дека ќе го разочараш светот???
Анкетата е лудило, дизајнот комплетно ја рефлектира ...
Него батали тоа, дај малку фокус на wandering arround :D
Ајде бе ќе биде подобро ... Yeah right!
И едно прашање еве до сите:
ReplyDeleteОд кога pazar3 е интернет продавница???
Некој гадно им ги утнал дефинициите на дечкиве у презентациите, јас ќе ви кажам.
Леле бе не ми е јасно како може во толку малку слајдови со малку содржина толку глупости да се напраат?
Така е млад господине, она моето постирано на ф.б. профилот "Значи...." беше токму во таа насока, нерепрезентативност, без никаквов издржан заклучок, а за дизајнот и не е толку драматично но преку другите работи не може да се помине, но мора на господата да им одадеме барем МНОГУ МАЛА почит за времето и храброста да го направат истражувањето затоа што ние СЕКОГАШ НЕМАМЕ ВРЕМЕ! (ова повеке се однесува на мене лично)
ReplyDeleteПа добро, прашањето е дали би се одлучиле за интернет купување? 31% велат дека веќе купувале, а останатите поставуваат услови ... Тоа значи дека кај оние 57% од претходниот слајд веќе се исполнети условите кои си ги поставиле.
ReplyDeleteПостов врска нема, мрчаторски без основа. Ова е едниствено истражување за е-трговија на кое сум налетал до сега, а 330 испитаници се доволен примерок за Скопје. За Македонија е нешто над 1000.
Коментарите за дизајнот држат вода, но ваљда целта е да се прикажат резултатите, а не уметност да се промовира.
Значи многу едноставно јас се кладам САМ дека ќе соберам поголем примерок и порепрезентативен. Целокупниот проект ќе се направи на многу поинтересен начин иако не се бавам со маркетинг. Доста им прогледувавме низ прсти особено на маркетинг агенциите за нивната неинвентивност и непрофесионализам. Нема веќе АПП - Ако Проџе Проџе
ReplyDeleteАко судиме според изгеледов на твојов блог и автоматското аудио кое се пушта.... верувам дека навистина подбра визуелна презентација ќе направиш...
ReplyDelete