Едно интервју по повод издавањето на „спешл едишн“ на Њу Јорк Тајмс, се работи за печатење и дистрибуција на 120.000 примероци на весникот со содржини кои секој би сакал да ги прочита во весник, со проблеми во општеството кои секого го засегаат. Сето тоа изработено со минимален буџет и многу волонтери... Сметам дека тоа го имаме, треба само да се дообработи идејата и така да се пренесе информацијата за барањата на #protesti и да се пренесе информацијата пошироко до граѓаните.
За оние кои имаат повеќе време, препорака да го погледнете целиот филм, за бројните начини како може да се борите против булшит политиката на вашата влада и разните центри на моќ
A kogo bi go fakeirale? Dnevnik? Vecer? Vreme? :)
ReplyDeleteПа немоја да биде fake на никого, нека се вика весникот, едноставно Мартин, битно е да се одвива така дистрибуцијата, да е добро склопено и концизно тоа што се бара. Така барем јас мислам.
ReplyDelete